Verzending
Bestellingen worden na betaling zo spoedig mogelijk verstuurd met PostNL. Wat vandaag besteld is wordt de volgende werkdag verzonden en normaal gesproken de daaropvolgende dag op het aangegeven adres bezorgd.
Een pakket naar Belgie is langer onderweg. Gemiddeld 2 tot 5 werkdagen. Pakketten voor zowel Nederland en België krijgen een track and trace code.
Indien een besteld item niet op voorraad blijkt, krijgt u daar bericht van en wordt aangegeven wanneer het item weer op voorraad is en wordt verzonden.
Garantie
Wij zijn zuinig op onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling tijdens transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Herroeping van uw aankoop - Retour
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webshop zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk– in de originele staat en verpakking en ongebruikt aan Songline Uitgeverij geretourneerd moeten worden.
Laat ons weten dat U gebruik maakt van uw retourrecht door het retourformulier te vullen en het product naar Songline Uitgeverij op te sturen. De directe kosten van verzending zijn voor uw rekening.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product door ons in goede orde retour ontvangen is.
Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar songline@kpnmail.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.